Pridemingel på Adoptionscentrum
Den 27 juli inleds Prideveckan i Stockholm. För att uppmärksamma detta arrangerar Adoptionscentrum ett Pride-mingel.
Alla som vill vara med och stå upp för alla människors lika värde och hbtqi-personers rättigheter är varmt välkomna att delta.
Vi har många regnbågsfamiljer bland våra medlemmar, och vi ser fram emot att fira Pride tillsammans med er och andra deltagare.
Invigningstalare är Arman Teimouri, tidigare riksdagsledamot och adoptivförälder.
Anmäl dig via mejl till:
kommunikator@adoptionscentrum.se
Varmt välkommen!
nyheten skapad 24 juni 2026